لباس بادی زنانه چیست؟

لباس بادی زنانه چیست؟

بادی فانتزی زنانه، از جمله دسته‌بندی‌های مجبوبی که به‌سرعت در بین خانم‌هاپرطرفدار شده.تا حدی که لباس های بادی، هیچ‌وقت در کمدلباس شما قرار نمی‌گیرن! چون همواره درحال پوشیدن اون‌ها هستید و یا حتی شاید مجال خشک‌شدن روی بند رخت هم به اون‌ها نمیدید!

طراحی لباس بادی زنانه به چه شکل هست؟

انواع بادی زنانه، پوششی یک‌تکه وشبیه به مایو شنادارند.اما بر خلاف شباهت جالب این لباس به مایو، کاربردی برای ورزش شنا ندارد!

این لباس که به خاطر طراحی خاص آن متمایزشده، در قسمت فاق آن دکمه یا قزنی قرارمیگیرد که همین عامل اونو به محصولی پرکاربرد و منعطف برای پوشیدن در مراسم‌های مختلف تبدیل‌کرده.

لباس بادی نوزاد

اگر هیچ تصوری از لباس‌بادی ندارید، شاید مثالی از لباس سرهمی نوزادان بهترین تصویر از این نوع پوشش باشه! با این تفاوت که اولویت اصلی لباس‌های نوزادی، راحتی آن‌ها بوده و حالت تنگ و چسبان برای‌آن مطرح نیست.

چون با اضافه کردن اولین بادی به کمد لباستون، به خوش پوش بودن معتاد میشین و شاید دیگه نتونید ترکش کنین!!!!!

اگر شما جز اون دسته زنان زیرکی هستین که سعی‌میکنن یک لباس را متناسب با مکان‌های مختلف ست کنند! باید بگیم که انعطاف بالای لباس‌های بادی شما رو شوکه میکنه و کاملا این امکانو براتون مهیامیکنه.

لباس بادی با انواع دیگر لباس ها چه تفاوتی دارد؟

حتما برای شما هم پیش اومده که بخاطر ناهمواری‌های بدن، دوخت نادرست لباس، حتی تحرک بسیار و … نگران لول شدن، بالا رفتن و لق زدن لباس در تنتون بشده‌باشین، که این مدل لباس بخاطر فیکس شدن روی تن، فرم لباسی که روی آن پوشیده میشه رو حفظ می‌کنه.

انواع لباس های بادی را کجا بپوشیم؟

بادی ها تنها محدود به شکل آستین دار نیستند.بلکه به شکل های مختلفی مثل بدون آستین، حلقه‌ای، یقه‌اسکی، یقه مدل دار، پا دار، بدون پا و…هم وجود داره. پس با این همه تنوع در مدل، میتونن کارایی‌های زیادی ایجاد کنن، که در این مقاله به بررسی کارآیی های مختلف لباس بادی زنانه می‌پردازیم:

 

بادی مجلسی مناسب فرم بدن
متناسب با فرم بدن خودتون بادی انتخاب کنید!!

نحوه انتخاب بادی به عنوان لباس مجلسی

هرشخصی دارای یک فرم و مدل بدنی هست. و از طرفی هر زنی دوست داره تا اندام اون به بهترین نحو ممکن در لباس های مجلسی نمایش داده بشه.

برای مثال اگر بدن شما حالت ساعت شنی داره،ممکن هست بدلیل قناسی‌هایی که در انواع مدل لباس‌ها وجود دارد، هیچ‌وقت بدن فرم خودشو نشون نده!

اما لباس بادی این فرصت رامهیا میکنه تا با توجه به نوع فرم بدنتون، آنچه هستید رو به بهترین شکل و با کمترین نقص به‌نمایش بذاره.

لباس بادی مجلسی برای شرکت در مراسم‌های عروسی و مهمانی‌های شبانه هم به‌کار میرن. با توجه به طراحی‌های مختلف و مجلسی از این لباس‌ها، به نظر می‌رسه که برای موقعیت‌های رسمی نیز در نظر گرفته شده اند.طوریکه وجود بست در قسمت فاق، سبب میشود تا مدل لباس در تن شما، رسمی و کاملا منظم به نظربرسد.

در نظرگرفتن 3 نکته مهم در نحوه پوشیدن لباس بادی مجلسی، به استایل شما جلوه‌ی ویژه‌ای میده:

پوشیدن بادی زیر لباس مجلسی

لباس هایی که زیر لباس‌مجلسی پوشیده می‌شن، نقش به‌سزایی در خوش‌فرم نمایش دادن بدن و جلوه‌ی بیشتر لباس مجلسی دارن.

گاها شاید مجبور باشین فشار منسجم و زیاد گن را برای ساعات طولانی در یک قسمت از بدن خودتون، تحمل کنین.

اما تفاوت لباس بادی با لباس‌های عادی، طراحی متفاوت اون هست تا به خوبی روی بدن قرار بگیره. به همین خاطر، فشار به‌ طور یکنواخت و در کل سطح بدن پخش میشه که دیگه مجبور به تحمل این فشار در نقطه خاصی از بدنتون نیستین.

لباس بادی و رهایی هنگام ورزش!

لباس‌های بادی اغلب از پارچه‌های پلی‌استر ساخته شدن و برای تابستان و روزهای گرم کمک می‌کنن تا بدن شما در آن راحت‌تر فرآیند متابولیسم و تنفس را انجام دهد.

بهترین پوشش برای ورزش، لباسی هست که علاوه بر تنظیم دمای‌بدن در طول ورزش، به دلیل انبساط بالا امکان حرکات مختلف کششی، جنبشی و … برای شما ایجاد کنه.

بادی، مناسب انواع فعالیت ها

به‌طور کلی لباس‌های بادی زنانه برای فعالیت‌های ورزشی مثل پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه سواری، اسکی،قایقرانی، شنا و… بسیار مناسب هستن. بعضی از لباس‌های بادی دارای طرح های جذابی هستن که برای استفاده در فضای باز و در سفرهای طبیعت گردی مانند کمپینگ، پیک نیک نیز به کار برده میشن.

لباس بادی ورزشی

لباس بادی فانتزی زنانه

این لباس بخاطر القای حس راحتی که ناشی از الیاف کشسان در پاچه‌اش هست، ممکنه در دسته‌بندی لباس‌خواب هم قرار بگیره.  با این تفاوت که بیشتر جنبه‌ی فانتزی داشره و مدل‌های فانتزی، گیپوردار، توری و… میتونن به لوندی و جذابیت شما اضافه کنن و می‌تونین از اون بعنوان لباس شب استفاده کنید!

نمونه هایی از فانتزی ترین بادی‌های زنانه رو میتوانید در کالکشن بادی دلا ببینید.

محافظت دربرابر سرما

لباس بادی معمولاً از جنس نازک‌تری ساخته شده. بنابراین می تونه به عنوان لباس زیر در فصل‌های سرد استفاده بشه.به این دلیل زیر لباس پوشیده‌می‌شن تا دمای‌بدن رو در برابر سرما بالا نگه داره.

ما در این متن سعی کردیم شمارو با سبک جدیدی از پوشش آشنا کنیم. 

مدل‌های مختلف لباس بادی زنانه به اندازه‌ای انعطاف در این سبک ایجادکرده که میتونه سلیقه‌های مختلف در مکان‌های مختلف رو پوشش بده، طوری‌که همیشه انتخاب وسوسه کننده‌ای بین گزینه‌های موجودبرای شما میشه. مجموعه‌ی دلا با عرضه مرغوب‌ترین بادی زنانه از شناخته شده‌ترین برندها، سعی کرده تا تجربه لمس این همه جذابیت را برای شما بانوان خوش پوش مهیاکند.اگر شما هم تجربه استفاده از بادی رو داشتین میتونین با ما به اشتراک بذارین:)

دیدگاهتان را بنویسید

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها

دیدگاهی برای نمایش وجود ندارد.
سبد خرید
علاقه‌مندی
مقایسه محصولات (0 محصولات)
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
دسته بندی ها