وب سایت و نرم افزارهای جانبی دلا در مورد حریم خصوصی کاربران خود ارزش و اهمیت بالایی قائل است. در این قسمت در مورد سیاست های حفظ حریم خصوصی شما و نوع و نحوه جمع آوری اطلاعات و همچنین نحوه استفاده و اشتراک گذاری آنها به شرح و توضیح خواهیم پرداخت. در کلیه نرم افزارها ، وب سایت و اپلیکیشن های دلا چه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم این سیاست ها اجرا خواهد کرد. در صورتی که به هر دلیلی با این سیاست ها موافق نیستید از امکانات و خدمات این سیستم استفاده نکنید و در غیر این صورت مسئولیت کلیه عواقب بعدی آن به عهده خود کاربران خواهد بود.

دلا چه اطلاعاتی را از شما نگهداری و جمع آوری می کند:

پس از ثبت نام در دلا بسته به نقش و نوع فعالیت اطلاعاتی از شما در سیستم دلا ذخیره خواهد شد که می توان این اطلاعات را به ۲ بخش کلی دسته بندی کرد.

• اطلاعاتی که خود شما در اختیار دلا قرار می دهید.

• اطلاعاتی که دلا به صورت ماشینی و اتومات از دستگاه، مرورگر شما و مواردی از این قبیل به دست آورده.

اطلاعاتی که خود شما در اختیار دلا قرار می دهید:

این اطلاعات توسط خود شما در زمان ثبت نام یا دیگر قسمت های وب سایت و استفاده از سیستم دلا در اختیار ما گذاشته شده، اطلاعاتی از قبیل:

نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، تلفن ثابت، آدرس ایمیل، موقعیت مکانی ثبت شده از طرف شما، آدرس پستی، کد پستی و دیگر اطلاعات هویتی حقیقی و حقوقی.

لازم به ذکر است موارد فوق جامع نیست و ممکن است شامل موارد دیگری نیز باشد که در اینجا ذکر نشده اند.

تکنولوژی های مورد نیاز روز و کوکی ها:

دلا برای بهبود عملکرد سیستم و همچنین شناسایی علایق و رفتار شما و همچنین اولویت بندی و تحلیل درخواست های احتمالی شما نیاز دارد که مواردی را به صورت اتوماتیک بر روی سیستم شما ذخیره کند و برخی از رفتار های شما را شامل زمان بازدید، دریافت ایمیل یا ارسال آن به دیگران مورد بررسی قرار دهد. این موارد به ما از لحاظ آماری و گزارشی کمک خواهد کرد که از لحاظ تبلیغاتی و دسترسی های شما بهترین و نزدیک ترین مواردی که به خواسته های شما نزدیک است را برایتان فراهم کنیم. این موارد شامل کوکی ها، فلش کوکی، تگ های پیکسل، گیف، ارسال ایمیل و دیگر تکنولوژی هایی خواهد بود که برای نصب بر روی سیستم شما نیاز به تایید دارد. ممکن است مرورگر های شما به صورت خودکار آنها را رد یا بپذیرند و جهت تنظیمات آن به منو تنظیمات مرور گر خود می توانید مراجعه کنید. بدیهی است در صورت عدم تایید دریافت این تکنولوژی ها ممکن است بخش هایی از سیستم به درستی عمل نکنند.

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اطلاعات دریافت شده از کاربران توسط سیستم دلا ذخیره می شود و برای بهبود مستمر سایت و خدمات رسانی استفاده می شود و با هیچگونه شخص حقیقی یا حقوقی به اشتراک گذاشته نمی شود .

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

 اگر یک نظر را ارسال کنید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم نظرات بعدی را بطور خودکار بجای اینکه در صف بازدید قرار دهیم، تشخیص داده و تایید کنیم.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند ، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

داده‌هایتان کجا فرستاده شد

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص spam خودکار بررسی شوند.

سبد خرید
علاقه‌مندی
مقایسه محصولات (0 محصولات)
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
دسته بندی ها